Eleftheria
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Click-ie-da-click-click. :3

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Click-ie-da-click-click. :3 Empty Click-ie-da-click-click. :3 za sep 08, 2012 9:40 am

Ren

Ren
Admin

Hello dear clicker that is now reading this stupid sentence. Why are you reading this, it doesn’t makes sense.
En zo kan ik verder gaan, heel dom en zonder logische reden. Maar dat zal ik jullie maar besparen. Tja, misschien had je het kunnen zien, aangezien het onder voorstellen staat, maar ik ga mezelf even aan jullie voorstellen. Dus, nederige onderdanen *wbw* be cool and read this.

Charlotte is de naam. Ook wel Char genoemd. Ik leef al 14 jaar op deze wereld and my mother had me tested, I’m not crazy. Tough she should have gone to that follow up with Dr. Houston. Random bullshit ftw. Is één van mijn vele, vage, nietszeggende motto’s. Ik en geboren in Nederland, maar woon al 13 jaar in België. Jeej me. Wat voor richting ik doe op school zal jullie niet veel interesseren denk ik en het is heel anders dan in Nederland, dus het is moeilijk te snappen of zo. Maar, ik heb wel maar 3 uur Frans en 3 uur wiskunde in plaats van vier uur van elk, en dat vind ik leuk. Zie je, oninteressante stierenkak. Ik woon hier thuis met mams, paps, en le sister. Een heel irritante btw. Ook heb ik een heel lief hondje. Tis net een mini varkentje, zo’n babyvakending. Want hij knort. Ondanks dat ik hem zoveel liefde geef, haat hij me. Waarschijnlijk omdat ik hem zoveel liefde geef. T.T Hobby’s heb ik niet veel, eigenlijk alleen paardrijden en ik wil beginnen met joggen. Ik weet serieus niet hoelang ik al rpg. Aar ik vermoed zo’n 2-3 jaar. Laten we het op twee jaar houden. Dan kan het zijn dat ik minder ervaring heb en mijn posts daarom zuigen. Ik heb geen sokken aan nu. En ja, ik heb heel veel stenen. Zo, ik weet nooit wat ik nog moet schrijven. Maar je kan me alles vragen, behalve pedo’s, want pedo’s vragen pedodingen. O_o


https://eleftheria.actieforum.com

2Click-ie-da-click-click. :3 Empty Re: Click-ie-da-click-click. :3 za sep 22, 2012 11:53 am

Nimble

Nimble

CHARREKE <3
HIhi. Nimble en Ren komen weer bij elkaar. c:
Ik hou van de twee.

Meh, dat was alles ;p
X

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum